Ramzan mubarak ki barkat

                                                 

 


ایک بار موسیٰ علیہ السلام نے اللہ سے پوچھا 

 کہ یا اللہ جتنا میں آپ سے قریب ہوں آپ سے بات کر سکتا ہوں اتنا کوئی

                                                                                                                                                 ?اور قریب ہے

                                                                                                                       اللہ تعالیٰ نے فرمایا کہ اے موسیٰ ! 

آخری وقت میں ایک امت آئے گی وہ امت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی ہوگی اور اس امت کو ایک مہینہ ایسا ملے گا جس میں وہ سوکھے ہونٹوں پیاسی زبان سوتھی ہوئی آنکھیں بھوکے پیٹ جب افطار کرنے بیٹھے گی



تب میں ان کے بہت قریب رہوں گا۔ موسیٰ تمہارے اور میرے بیچ میں ستر پردوں کا فاصلہ ہے لیکن افطار کے وقت اس امت اور میرے بیچ میں ایک پردے کا فاصلہ بھی نہیں ہوگا اور جود عاوہ مانگیں گے 



اسے قبول کرنا میری ذمہ داری رہے گئی

سبحان اللہ ۔

اگر میرے بندوں کو معلوم ہوتا کہ رمضان کیا ہے تو سب تمنا کرتے کہ کاش پورا سال رمضان ہی ہو۔

Post a Comment

If you have any doubt pleas comment

Previous Post Next Post